Kötü bir alışkanlığı yenme görevi içimizdeki güçlü bir meşeyi kökünden sökmek gibidir . İyi bir alışkanlığı inşa etme görevi ise narin bir çiçeği günbegün büyütmekten farksızdır .
"Ama sana iki vasiyetim var .İlki , eğer bir gün çocuğun olursa , her türlü olanağa sahip olsan bile ona hak etmediklerini verme . Onu öyle eğit ki yaşamda iyinin yanında kötünün de olduğunu anlasın. Ayakta kalmak için çalışmak zorunda olduğunu bilsin . "
+"Bazen düşünüyorum da , yaşam insanoğlu için bir armağan mıdır , yoksa ceza mı, çözemiyorum."
-"Hiç kuşkusuz yaşam bir armağandır.Ama biz insanlar öyle aciz varlıklarız ki , bize sunulan bu armağanın tadını çıkarmak yerine kendimizi acılara boğuyoruz."