Bir yerlerde bir ırmak olduğunu düşünüp duruyorum. Suları coşkun bir ırmak. Suyun içinde iki kişi var ve birbirlerine tutunmaya çalışıyorlar, bütün güçleriyle uğraşıyorlar, ama sonunda dayanamıyorlar. Akıntı çok kuvvetli. Birbirlerini bırakmak, ayrı yerlere sürüklenmek zorundalar. Sanırım bizim durumumuz da bu.
Üç kadın, üç kıta…Eğitim, kültür, din, statü farketmeksizin kadınlar aslında dünyanın her yerinde aynı engellerle karşılaşıyor. Aslında tek isteğimiz, hakkımız olan özgürlük.
Farkındalık oluşturmak adına çok güzel ve sürükleyici bir kitap.