Herkese merhaba️ Bugün kişisel gelişim sevmeyenlere bu önyargılarından kurtulacakları bir tavsiyem var: Daha Adını Koymadık. Kitabın şöyle bir özelliği mevcut, aslında bir kişisel gelişim kitabı ama aynı zamanda da bir hikayesi var. Bu öyle güzel ve bizden bir hikaye ki okuduğunuz her satırda kendinizi bulabilirsiniz. Acılar, mutluluklar ve hayal kırıklıkları tam da bizim yaşadığımız gibi. Kitabımızda bir yaşam koçunun yaşadıklarını ve kendi Bay Doğru’sunu bulmasını okuyoruz. Bir yandan da iki tane danışanı var ve bunların yaşadıklarına birlikte çözüm buluyoruz. Gerek danışanların sorunları gerekse ana karakterimizin yaşadıkları birebir hayatımızın içinden şeyler. Bu nedenle de bir çırpıda bitecek ama çok ders çıkartacağınız bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim, okurken çok eğlenecek ama bir o kadar da düşüneceksiniz.