Aslında yazar ters psikoloji yaparak insanlara akılda kalıcılığı sağlamaya çalışmış kişisel gelişim ajandama az da olsa bir şeyler katabildim. Genele baktığımda çok etkilemedi beni.
Zaman çok hızlı ilerliyor;
Yapılacaklar,hedefler,hayaller hepsinin gerçekleşmesi ve yaşanması için süre daralıyor peki ya siz ne yapıyorsunuz bu süre zarfında ??
Durmadan koşun hatta o kadar koşun ki soğuk havada ağzınızdan kan gelircesine koşun vücudunuz hırpalansın nabzınızın beyninizde attığını hissedin.
Eğer olur da pes ederseniz bilin ki kaybetmişsinizdir
Gerçekten kitabı okurken çok keyif aldım.Bir insanın aklını nasıl kullandığını diğer insanlara nasıl hükmettiğini bizzat okurken yaşamış oldum.Bana kalırsa kitap dan herkes kendine göre bir sonuç çıkarması gerekir.