İlişkilerin özünü anlamada ve insan davranışlarını algılamada oldukça başarılı bir kitap. Bu kitap kendi bağlanma şeklimi anlamama ve bu zamana kadarki ilişkilerimi gözden geçirmemde bana oldukça yardımcı oldu.
Bağlanma teorisi çok az hakim olduğum bir konuydu. Ancak kibu kitap sayesinde derinlemesine konuyu anlayabildim. İki yazar da oldukça basitleştirilmiş bir dil kullanmışlar. Ayrıca kitap boyunca verilen örnekler öğrendiğiniz pratiğe dökmek konusunda oldukça yardımcı oluyor.
Kesinlikle herkesin okumasını tavsiye ettiğim bir kitap diyebilirim.
Gerçekten güzel bir kitap ve sürükleyici bir hikaye. Hem kurgusal hem de klasikler olan İlyada ve Odessa ya dayanan gerçeklik payları var. Oldukça iyi işlenmiş ve aşırı sürükleyici. Benim rahatsız olduğum bir durum değil ancak eğer LGBT+ içeriklerden rahatsız oluyorsanız tavsiye etmem.
Felsefi açıdan başarılı bir kitap. Başarılı bir iyi kötü çelişkisi içeriyor bu kitap. Hem sığ hem derin karakterler içeriyor ve bu çelişkiyi tüm karakterlerde oldukça iyi yansıtıyor.
Hem elimden bırakmakta zorlandığım hem de okumaktan bunaldığım ilginç bir kitaptı. Kendim için ya da bir başkası için bile dilemeyeciğim tuhaf bir aşk hikayesi ile ilgiliydi bu kitap. Açıkçası böyle bir sevgi bana hem gerçek dışı hem de zararlı geldi çoğu zaman. Hikaye aynı zamanda doğudaki olaylara da değindiği için farklı bir tecrübe yaşadım okurken. Genel olarak tavsiye edebileceğim bir kitap.
Gerçekten başarılı bir insan ilişkileri kılavuzu. Gerçekten herkese tavsiye ederim. Hem günlük hem de tarihten örneklerle pratik tavsiyeler verilmiş kitap boyunca. En çok da herşeyin uygulanabilir olması çok hoşuma gitti. Gereksiz karmaşık ya da uzun plana yayılan bir şeyden ziyade minik günlük adımlarla elde edilebilecek başarılardan söz ediliyor.