Böyle arkadas düsman basına sjsjsjsjs
Ya arkadasim olmasalar bisey derdim ama yapcak bisey yokkinee
Bir derdim var artık tutamam içimde
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
(Rüya) (Lilith bir masada takım elbiseli bir adamla konuşuyordu. Adam bütün statüsüne ve konumuna rağmen ayakta duruyordu. Lilith ise oturuyor adamla dalga geçiyordu.) Adam: Ailemi bağışla Sana ne zararımız var ? Lilith:Benle ilgili bir durum yok Eğer olsaydı şuan yaşıyor olmazdın Hatta sadece sen değil Kesimin zararlı senin Orda burda “ayrım yapmak kötüdür hepimiz biriz” diye çığırır örnek insanlar olduğunuzu idda edersiniz Oysa bütün dümen nezaketinizle - Şık Dinazorlar olarak ayrım yaptığınızı sızdırmadığınızı zannedip- gelir seviyesine göre insanları sınıflandırır sizden az kazananları -küçük- görür tepeden bakarsınız. Oysa küçük gördüklerinizin çok azı insan olabilmiştir siz ise yalnızca - Nezaketi bütün-Leş kargalarısınız - En iyinizin kokain kadar beyaz olduğuna eminim. Manevi meselelerin birini ele aldım sadece maddi meselelere girmeyeceğim. Neye sahip olduğunuzla ilgilenmiyorum Sonuçta en kralınız da bir karış toprağın altına girecek. Ayrıca ben ne ekonomi profesörüyüm ne lüks köpeğiyim ne de bir koministim Ben katillerin en güzeli ve en haklısıyım Söylesene “Zalim Kadın” diye baktığınız şeytan ben miyim yoksa sizler misiniz ? (Adam tedirgin oldu Lilith ise gülerek) Adam: Ba(Lilith sözünü kesti) Lilith:İnsan ayırmadan alayınızın kurşuna dizilmesi gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle dünya bir nebze de olsa lanetinden arınır Ve bende ömürlük sevgilimle kaybolurum şöyle bilinmezlere doğru Adam: Bu husumetin sebebi ne ? Çekemediğin için mi ?
Edebiyat
Sana göre namazdan sonra tesbihat nedir deseler , Girilen nimet dolu bahçeden biraz daha kal anonsuna kulak verip o bahçeyi temaşa etmeye devam etmek derdim... Lâl 🍂
و يقللي بحبك انا بحبك ❤‍🩹 "seni seviyorum" derdi, ben de "seni seviyorum" derdim................❤‍🩹 youtu.be/vJa3KUqTw-c?si=...
Hiç kimsenin hatırlamasına gerek yok derdim. Ben hatırlıyorum bu yeter derdim. Fazla hümanist yaklaşmışım. Oysaki ben hümanist değildim. En azından eskiden biraz öyleymişim. Unutmamak hatırlamak lütfu gibi Cezasınıda yaşamalı herkes. Hakikatın yaşamının ön koşulu Kabullenmek ve yeni arayışlara Çaba göstermek ile mümkün olabilir. Polyana dertden kederden şişti Yok oluşunu bu nedenle sonlandırdı. Yalnışa yalnış demek de yetmez. O doğrultuda yığınların sert tepkisi Erzem ve kani olmalıdır. Hiç birimizin bir birimizden Üstünlüğü yoktur. Varlığımız birlikte çalışmamız ile Ancak mümkün olabilir.
Duygu ve Düşünce