(Rüya) (Lilith bir masada takım elbiseli bir adamla konuşuyordu. Adam bütün statüsüne ve konumuna rağmen ayakta duruyordu. Lilith ise oturuyor adamla dalga geçiyordu.)
Adam: Ailemi bağışla
Sana ne zararımız var ?
Lilith:Benle ilgili bir durum yok
Eğer olsaydı şuan yaşıyor olmazdın
Hatta sadece sen değil
Kesimin zararlı senin
Orda burda “ayrım yapmak kötüdür hepimiz biriz” diye çığırır örnek insanlar olduğunuzu idda edersiniz
Oysa bütün dümen nezaketinizle - Şık Dinazorlar olarak ayrım yaptığınızı sızdırmadığınızı zannedip- gelir seviyesine göre insanları sınıflandırır sizden az kazananları -küçük- görür tepeden bakarsınız.
Oysa küçük gördüklerinizin çok azı insan olabilmiştir siz ise yalnızca - Nezaketi bütün-Leş kargalarısınız -
En iyinizin kokain kadar beyaz olduğuna eminim.
Manevi meselelerin birini ele aldım sadece maddi meselelere girmeyeceğim.
Neye sahip olduğunuzla ilgilenmiyorum
Sonuçta en kralınız da bir karış toprağın altına girecek.
Ayrıca ben ne ekonomi profesörüyüm ne lüks köpeğiyim ne de bir koministim
Ben katillerin en güzeli ve en haklısıyım
Söylesene “Zalim Kadın” diye baktığınız
şeytan ben miyim yoksa sizler misiniz ?
(Adam tedirgin oldu Lilith ise gülerek)
Adam: Ba(Lilith sözünü kesti)
Lilith:İnsan ayırmadan alayınızın kurşuna dizilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Böylelikle dünya bir nebze de olsa lanetinden arınır
Ve bende ömürlük sevgilimle kaybolurum şöyle bilinmezlere doğru
Adam: Bu husumetin sebebi ne ?
Çekemediğin için mi ?