Tek suçu bir sevgilisi olması mıydı?Saçmaydı ama bu ülkede öldürülen pek çok genç kız gibi bu son derece doğal ilişkisi yüzünden katledilmiş olma ihtimali yüksekti.Neden olmasın, Gülabi gibi birçok cahil genç; namustu, şerefti, töreydi diye kız kardeşlerini hunharca katletmiyor muydu bu ülkede?