İstesem tek bir lafımla yerle bir edeceğim insanın gözünün içine baka baka sustum. Bu bir yeniliği değil kabulleniş. O saatten sonra da hiç konuşmadım zaten.
Uzun zaman sonra paylaşımlar yapmaya başladım ki , KİTAP!!! lar ile ilgili
ANCAK DM den saçma sapan mesajlardan bıktım, amacınız kitap okumak değil galiba … buranında amacını bambaşka kullanmaya başlamışlar! YAZIK …