📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne ınsanlara ne devlete güveni kalmıştı artık.Tersanede devlet,fabrikada patron onun ekmeğini çalıyor fakat kimse onların yakasına yapışmıyordu.Oysaki kendisi bir ekmek çaldığı için mahkûm edilmişti
Son zamanlarda okuduğum en içime işleyen kitaptı.Her seferinde hadi bir 10 sayfa daha okuyayım bırakırım deyip 40 50 sayfadan aşağı okumadan kitabı elimden bırakamadım.Jan Valjan ın sonunun böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum çünkü o işledigi suçun bedelini kat kat fazlası ile ödemişti. Okumayı düşünen herkese şiddetle tavsiye ederim okunmalı okutturulmalı.