Derman SEVİM

Derman SEVİM
@dermansevim
Bugün benim doğum günüm. 30 oldum. En harika yılların başlangıcı bence. Tecrübeli ve gençsin. Bundan güzel ne olabilir ki. Doğum günüm kutlu olsun. Bedenime, zihnime ve ruhuma yatırım yaptığım harika bir yaş olsun :)
Reklam
Puan vermedi·294 syf.·
2020 55. kitabı
Yazarın ve kitabın ismi beni liseye götürüyor. Edebiyat hocamız ısrarla okumamızı tavsiye ederdi. Sınavlarda sorardı. Nedense okumamıştım o zamanlar. Çok şey kaybetmemişim. "Genç werterin acıları" kitabı nasıl sıkıcıysa bu da öyleydi. İki kitap da çok meşhur ve seviliyor. Ama ikisi de bana göre zaman kaybı. Batı özentisi, gösteriş düşkünü bir mirasyedi gencin, platonik aşk peşinde hayal dünyasında yaşadıklarını anlatıyor. Zaten çok da akıllı olmayan bu genç, aşık olunca iyice aptallaşıyor. Aşık olduğu kadını ilk gördüğünde, kadın çok lüks bir araba içindeydi. Sanıyorum ki, o arabanın sahibi olduğunu düşündüğü için kadına aşık oldu. Bu genç İstanbul'da herkesle fransızca konuşuyor. Aklınca bununla hava atmaya çalışıyor. Bugün de var bu insanlardan.
Araba SevdasıRecaizade Mahmut Ekrem · Akvaryum Yayınları · 201330,9bin okunma
Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa, orda güneş batıyor demektir.
Bilgelik, yüksek bir dağın tepesinde oluşmaz; insanlarla temastayken kendini tanıma erdemidir.
Reklam