S

Biz hazır açılmış yollardan yürümüyoruz, yolumuzu kendimiz açacağız.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Elimden bırakmak istemediğim şey öz bayrağımdı çünkü..
Edebiyat
İnsan gibi yaşamaya hakkımız yok mu bizim?
Edebiyat
Geçmiş bütün canlılığıyla dikildi karşısına. Demek, yaşanan şeyler hiçbir iz bırakmadan unutulmazmış.
Edebiyat
'Hepimiz böyleyiz işte. Bir insanı yaşamının sonunda, ölüm döşeğinde ya da ölünce anımsarız. Yitirdiğimiz kimsenin değeri, nasıl bir insan olduğu, iyi yönleri, yaptığı işler o zaman daha iyi anlaşılıyor herhalde..'
Edebiyat