Derviş’e sordular; “İnsan’ı sevmek mi yorar, sevilmek mi ? Derviş: “ Allah için değilse,ikisi de yorar” dedi…💚
At vuruldu; içim paramparça Rüveyda Gölgelerin ardına sakladım kusurumu Sen orda kayıtsızca gülümsüyor gibisin Ben burda damla damla eriyip akıyorum Yine de, bırakamam yerlere gururumu İstenmediğim yeri usulca terk ederim Hâtıra kalsın diye bırakır da ruhumu Mahzun bir derviş gibi boyun büker, giderim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Dervîş Yûnus maşûkuna vuslat bulunca mest olur Ben şişeyi çaldım taşa nâmûs u ârı neylerem.”
Feylezof ve derviş
Düşünmüş ama hakikate ulaşamamışsa feylezof, düşünmüş, akletmiş ve hakikate ulaşmışsa mutasavvıf diyoruz. Tasavvuf kitapları öyle dolu ki, alemler, uzaylar, kalpler gizli içlerinde. Her ne kadar bu ilim selülozdan alınacak ilim olmasa da, biz fakirlerin gönlüne bir ihtimal düşürüyor..
Sır çoklukta olsaydı,bir kaşık yoğurt,bir kazan süte maya olamazdı. Derviş Celâl Er-Rühâvi
Alıntı
Barut kokar papatyam, mehtabımız kanlıdır. Adsızların yurdunda sadece Vatan şanlıdır.