“ Küçük bir dileğim var. Seninle evde de olsa karşılaşıp yakın iki insan gibi birlikte oturup konuşmak.... böyle bir dileğim nesnesi olmak çok aşağılayıcı ve alçaltıcı bir şey midir? Geri kalan zamanların ağırlığı ve şiddetini üstlenir, ben tek başıma yaşarım. Her insan bir odalık ve bir yalnızca, bir aynalıktır. Ancak bu odanın ve aynanın dehlizlerini bilmek önemli.”