Mustafa Kutlu’nun okuduğum ikinci kitabı. Kutlu’nun bu kadar çok meseleyi bu kadar kısa kitaplarda anlatabilme özelliğine bayıldım. Kitap yalın ve akıcı. Bir çırpıda okuyuveriyorsunuz. Kitapta çok başarılı doğa betimlemeleri var. Kendinizi çeşitli ağaçların ve kuş cıvıltılarının içindeymişsiniz gibi hissediyorsunuz. Ayrıca kitap hakikatin ne olduğu, doğru yaşamın ne olduğu gibi soruları irdeliyor. Doğal olarak bu sorulara verdiği cevaplar, yazarın dünya görüşü çerçevesinde. Okuması zevkli, insanı düşünmeye sevkeden güzel bir kitap.