Derviş Dağ

Derviş Dağ
@dervis_dagg
Kendime notlarım..
"Kim bilir, bir insanın iyilik mi kötülük mü, dostluk mu düşmanlık mı düşündüğünü şöyle yüzüne bakın­ca, kim bilir?"
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Tanışmadan görüşmeden bir insan bir ıssız ada gibidir.. Tehlikelerle doludur.."
Alıntı
"Dünya görmüş, ömür geçirmiş, okumuş insan başkadır."
Alıntı
“Yüzü bir hüzündü. Bu yüz hep böyle hüzünlü kalacak bir daha hiç gülmeyecekmiş gibiydi.”
Alıntı