Her yaşanan geçicidir;
her yaşayan, ölümlü…
Yaşam ne denli ölümse,
ölüm de o denli yaşamdır.
Ölen çünkü ancak yaşamışsa ölebilir
ancak yaşamış olan ölebilir; ve tersi
ancak ölmüş olan yaşayabilir…
Öyleyse,
öldüklerimiz de hep yaşadıklarımızdır
nasıl yaşadıklarımız, hep
öldürdüklerimizse…
Neyi ki yaşarız, onu ölürüz
öldüğümüz de hep yaşadığımızdır.