Uzun uzun düşündü-ben söz konusu olduğunda hala ihtiyatlıydı-sonra kibarca mırıldandı: “sonuçta, belki bu çok da kötü bir şey değildir. Bazı çocukluklar vardır, geride bırakmak gerekir, bazı çocukluklar vardır, iyileşmek gerekir.”
Ona psikolojinin benim alanın olmadığını söyledim, benimki bakkaliyeydi.
Eğer bir yer zengin mi yoksa fakir mi öğrenmek istersen çöp tenekelerine bakarsın. Eğer ortalıkta da ne çöp ne de çöp tenekesi varsa orası çok zengindir. Eğer çöp yoksa sadece tenekesi varsa zengindir. Eğer çöp tenekeleri yanında çöp de varsa ne zengin ne de fakirdir, turistiktir. Eğer çöp varsa ama çöp tenekesi yoksa, fakirdir. Eğer insanlar çöplerin arasında yaşıyorlarsa çok çok fakirdir.