"Hepimiz böyleyiz işte. Birbirimizden farkımız yok. Ancak ağır hastalandığımız ya da öldüğümüz zaman hatırlıyoruz birbirimizi.O yitirdiğimiz ne iyi, ne eşsiz bir insan olduğunu, ne büyük iyilikler yaptığını, ancak o son demde anlıyoruz."
“Derdin o kadar derin ki, gözlerinin derinliklerinde hapsolmuş. Ağlasan gözyaşınla birlikte gözlerinin derinliklerinden gelecek ya da hiç gelmeyecek..”