Yazarın yıllar önce yine Yapı Kredi Yayınları'ndan çıkan Kapı isimli kitabını okumuş ve beğenmiştim, İza'nın şarkısını daha çok beğendim, okumak isteyenlere tavsiye ederim özellikle kitabın Su bölümünde eserdeki kurgu karakterlerden Antal'ın hayatını anlatılan bölüm enfes, tabii ki en çok üzüldüğüm İza oldu, bence anlaşılmayan harika bir kadın, hikayesi okunmaya değer.