Evet sevmek sevilmek güzel nimete de meyvesi acı oluyor.kitabın sonuna doğru çok kötü oldum kendimi acı içinde buldum.ahh sevgili werther senin de deyiminle olgunlaşmadan hiçbir meyve toplanmamalı tıpkı sevildiginden emin olmadan delicesine sevmemek gibi :'(
Genç Werther’in AcılarıJohann Wolfgang Von Goethe · Cumhuriyet Yayınları · 1999150,2bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bezen yaşamaktan yoruluyoruz hayatın zorluğunu dile getirip getirip duruyoruz ama meğer ne çok şanlıymışız diye düşündüm.dönüşüm kitapını okuduktan sonra çalışmak,yorulmak,derdini dile getirebilmek ne güzel nimetmiş.