“ yeni işe başlamış bir dilencinin utangaçlığı” demiş Rahmetli Bülent Parlak. Nedendir gün boyunca bu dizeyi düşündüm. Bazı sorular mahşere kaldı desenize…
Hazret-i Şît Aleyhisselâm’ın 1000 sene yaşadığı rivayet edilir.
500 yaşına geldiğinde kendisine şöyle denilir:
“Kaldığın yer rahat değil. Sana daha rahat bir yer hazırlayalım.”
Bunun üzerine şöyle der:
“Benim daha 500 sene ömrüm kalmış. 500 sene için buna değer mi?”
Ona şöyle cevap verilir:
“Âhir zamanda öyle bir ümmet gelir ki ömürleri 50-60 sene olur. Fakat bir ev yetmez; iki, üç hatta köşkler ve saraylar sahibi olurlar.”
Bunun üzerine Hazret-i Şît Aleyhisselâm şöyle der:
“Yaa, öyle mi? O zaman desenize; onların ömürleri gibi akılları da kıt olur.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kim demiş Avrupa insanı medeni,
Ne edep kalmış ne haya çırılçıplak bedeni,
Eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni,
Desenize hayvanlar bizden medeni!"
Mehmet Akif Ersoy
Aşk hayatımın girişinde ücretsiz deneme testi yapılır yazıyor sanki. Konuşup konuşup ilişkiye hazır değilim demeleri yok mu? Yarıyor beni gerçekten. Siz şuna ilgiyi alırken iyi hoş da vermeye sıra gelince cimriyim desenize.