Az önce balkonumda çiçeklerimi düzenlerken birinin ağır gelen dallarını kesmek zorunda kaldım. Birine ayakda dursun diye küçük destekler ekledim. Birinin toprakla köklerini daha sağlamlaştırabilmesi için biraz daha derine diktim... bazısına da sadece su verdim... bunları yaparken de bir tarafdan aslında bu çiçeklere ne kadar benzediğimizi düşündüm. Bazen ihtiyacımız olan ağır gelen dallarımızı acıtsa da kesmek bazen de beklemediğimiz yerden gelen destek... aslında bizi farketmeden ne kadar da güçlendiriyor değil mi?
Hayata Dair
Veda
Öncelikle bana her konuda destek olan, yanımda olan, iyi ya da kötü günlerimde bir şekilde hayatıma dokunan herkese teşekkür ederim. Burada tanıştığım insanlar bana bazen dostluğu, bazen sabretmeyi, bazen de hayatın her zaman istediğimiz gibi gitmeyeceğini öğretti. Hepinizin bende az ya da çok bir izi kaldı. İyi ki yollarımız bir noktada kesişti. Bu yazıyı yazmamın bir sebebi daha var. Buradan da bir "Illegal" geçtiğini bilin istedim. Yaklaşık 1 ay sonra evleniyorum, 2 ay sonra da yurt dışına gidiyorum. Hayat beni bambaşka bir yola götürüyor. Belki de yıllardır alıştığım her şeyi geride bırakacağım. Bunu yazarken bile garip hissediyorum çünkü insan bazı vedaların gerçekten geleceğini hiç düşünmüyor. Birçok kez "Keşke hiç büyümeseydim." dedim. Ama zaman durmuyor. İstesek de istemesek de büyüyor, değişiyor ve yeni hayatlara doğru ilerliyoruz. Sanırım hayatın en zor tarafı da bu; alıştığın şeyleri arkanda bırakmayı öğrenmek. Bu süreçte tartıştığım, kırdığım, kalbini istemeden incittiğim herkesten içtenlikle özür dilerim. Hiçbir kırgınlığı, hiçbir küslüğü ve hiçbir kötü anıyı arkamda bırakmak istemiyorum. Çünkü insan yeni bir hayata başlarken omuzlarında pişmanlık taşımamalı. Eğer birini üzdüysem gerçekten istemeden olmuştur. Hakkınızı helal edin. Benim de herkese hakkım helal olsun. Illegal işte tam da böyle biriydi. Soğuk görünürdü, umursamaz sanılırdı, duygularını kolay kolay belli etmezdi. Bazen egoistti, bazen inatçıydı. Erkekleri sevmeyen, kızlar için gece gündüz aktif olan, gerektiğinde kavga eden, gerektiğinde susan biriydi. Ama her şeye rağmen kendince doğruları için uğraşan, sevdiği insanları korumaya çalışan biriydi. Beni seven de oldu, benden nefret eden de oldu. Hakkımda yanlış düşünen de oldu, doğru tanıyan da. Hiçbirine kızgın değilim. Çünkü herkes beni
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Seni çok iyi anlıyorum" cümlesi yeryüzünün en asil kelimesi. Yaşantısıyla sana destek olansa Yeryüzünün en asil insanıdır.
neyse sevilmezsem sevilmem herkes de sevilcek diye bir sey yok ben de isime gücüme bakarım naptık sanki kendimizce çalışıyoruz çabalıyoruz onurumuzla yaşıyoruz elimiz yüzümüz düzgün iyi bir insanız yani kime napmışız yani üzülüyoruz da içimize atıyoruz neyse
Bugünkü hutbeden gönlüme kalan tefekkür: "Evliliği zorlaştıran beklentiler değil, kolaylaştıran anlayış bereket getirir. Gösteriş ve israf geçicidir; huzur ise sadelik, muhabbet ve takva ile inşa edilir. Gençlerimizin yuva kurmasına destek olmak, onlara engel değil kolaylık olmak hem insanî hem de dinî bir sorumluluktur. Rabbim evlilikleri kolaylaştırsın, yuvalarımıza huzur ve bereket ihsan eylesin."🤲
Düşünce
%99 siyasetçinin, gazetecinin yapamadığını, sanatıyla yapıyor @denizgoktasx * Güya ''sanat'' adı altında ''bel altı''ndan öteye gidemeyenlere güzel bir örnek bu gencecik insan. O yapıyor, bize de destek düşüyor. * Youtube: youtube.com/watch?v=ksaVzHy... * #denizgöktaş #Harbiye #ÖlüDeniz #standup #KaraMizah #Siyaset #türkiyem🇹🇷
Stand - Up