Toplu teşekkür mesajı...
Ya şey ben galiba sitede yanlışlıkla tarih adına seferberlik başlattım😊 herkese de çok teşekkur ederim herkes yardımcı olmaya çalıştı bi duygulandım.
FİLİSTİN VE DOĞU TÜRKISTAN için KOPYALAYIN ve PAYLAŞIN LÜTFEN 🇵🇸 Mis, Piyale, ŞOK MARKET, NUTELLA, Godiva, Filiz Makarna, JOHNSON, TEFAL, İKEA, NAMET, TEMU BOYKOT, MIGROS, CARREFOUR SA, MILKA, ÜLKER, CAPPY, fanta, coca cola, apple, iPhone (telefon, pc alırken diğer markalara da bakmanızı öneririm), nike, phillips, remington, adidas, converse, Disney, Disnep, getir, garnier, loreal, elidor, pallette, elseve, gliss, mango, netflix, amazon trendyol, hepsiburada, HM, idefix, Zara, Falım, Fruko, Sprite, 7up, Burn, Kotex, kahve dünyası boykottur Bismillahirrahmanirrahim "Zulmedenlere destek olmayın, yoksa ateş size de dokunur." (Hûd Suresi 113. Ayet) Sadakallahü’l-azîm boykot takibini buradan yapabilirsiniz: boykot.co 🇵🇸🇵🇸🇵🇸 Google Chrome boykot, aza indirgemek için StartPage kullanmanızı tavsiye ederim. Bismillahirrahmanirrahim, “Sana yakîn (ölüm) gelinceye kadar Rabbine ibadet et.” (Hicr, 99) Sadakallahü’l-azîm. ibrahim tatlises israilde konser vermiştir. (genel bilgi, paylaşmak yararlı olacaktır, bilmeyenler için) İstiklâl Marşı'mızın yazarı Mehmet Akif Ersoy ezan okunurken saygı duruşunda beklermiş Sezen Aksu, Hz. Adem ve Hz. Havva Annemize bir şarkısında cahil demiştir. Haluk Bilginer Allah ile alakalı uygunsuz bir ifade söyledi.
#GazzeİçinBirleşelim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlar kitabıma destek olur musunuz bu yolda yanlız yürümek istemiyorum 😊
İnsan ve Duygular
Bu Hiç şaşmaz !
Kör, gözü görmeye başlayınca ilk bastonunu kırarmış... İnsan da böyledir; güç ya da imkân kazandığında, kendisine o günlere gelene kadar destek olanları ilk fırsatta bir "yük" olarak görmeye başlar. Oysa unutulan bir şey var: Yol bitip de karanlık yeniden çöktüğünde, insan kırdığı o bastonu ve bıraktığı o eli mumla arar. Vefasızlık, sonradan kazanılan gücün en büyük zavallılığıdır.
Çok fedakâr insanlar, en az sevilen insanlardır. Kendiniz için yapmadığınız fedakarlığı başkaları için yaptığınızda biraz daha basitleşirsiniz. Bunu görev haline getirdiğinizde işi düşünce aranan olursunuz. Hayır demeyi de bilin... Kendinize de değer verin...
“Bir kere de bana sen rahat ol ben hallederim denilmedi. Ne varsa kendim hallettim.”