Kör, gözü görmeye başlayınca ilk bastonunu kırarmış...
İnsan da böyledir; güç ya da imkân kazandığında, kendisine o günlere gelene kadar destek olanları ilk fırsatta bir "yük" olarak görmeye başlar.
Oysa unutulan bir şey var: Yol bitip de karanlık yeniden çöktüğünde, insan kırdığı o bastonu ve bıraktığı o eli mumla arar. Vefasızlık, sonradan kazanılan gücün en büyük zavallılığıdır.