Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var
Bu yaşıma kadar bir adamla sohbet ettik sosyal medya üzerinden annesi anneme benim oğlum var senin kızın biz ikimiz iyi anlaşıyoruz falan demiş onlar da iyi anlaşırlar bi uğrasak vs. demiş, Annem kızım küçük daha okuyor demiş adamda üniversite mezunu 25 yaşında ben 19 yaşındaydım o zamanlar ama bn bu çocuğu daha önce hiç görmemiştim annem 2 ay sonra anneanneme söyledi böyle böyle dediler bnde böyle dedim diye... Normalde baya bir kişi talip olarak demişlerdi ama hiçbirini bu kadar merak edip sosyal medyasına vs kadar bakmadım. Taki onun ismini duyana kadar sanki kalbime bir his doğmuştu ama bilmiyordum ne olduğunu benim biraz fazla takipçili farklı bir hesabım vardı böyle depresip sözler postlar paylaştığım falan. Ordan buna takip isteği attım kabul etmesi dm attım hesabıma destek olur musun diye. Tabiki yazmıştı. Sonra 1000 k dan da destek olur musun demiştim. Ben kitap okuyamıyorum. Vs sonra geri çektim mesajımı niye çektin belki hesap açıp kitap okurdum dedi 😅 o beni bn onu takip etmeye başladık. ben mesaj kısmındaki baloncuğa halay müziği ekleyip 'halay perilerim geldi' diye yazdım bunu görmüş nerelisin sen vs diye sordu bnde yalan söyledim ki beni tanımasın diye. Adımı falan da sahte söyledim. Sonra konuşmaya başladık yaşımı sordu söyledim bu kadar depresif şeyler paylaşıyorsun hayatını yaşa bu yaşa bir daha gelmeyeceksin dedi okumuyordum o zmn okumam için bana motivasyon konuşması yapıyordu🥹 bana önemli biriymişim gibi hissettiriyordu. Ama ben ona ben olduğumu söylemeyerek hata yaptım. Hatta olmayan bir ablam vardı gece neden uyumadım yazdım yarın işin var senin gözlerin şişer uyu demiştim yok gözlerim şişmez benim demişti ninni söyle uyuyayım demişti jdjdjs ses at falan diyordu atamamıştım sesimi tanır diye. Bir yere Gidip geldiğimde haber ediyordum. O da
Destek
Aşk ofsayta düştü diye bitane hikaye yazdım bu platformda beğeneceğinizi umuyorum lütfen bakarmısınız
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Öylesine...
Bu akşamki İran - Belçika maçı da çok heyecanlı ve güzel bir mücadeleydi. Bir tarafta itraili füze yağmuruna tutan bir ülke, diğer tarafta Avrupa ülkelerinin içinde insanlığı, hakkı, doğruyu savunan, Filistin'e çokça destek veren bir ülke... Tabi ben İran'ı tutuyordum ama Belçika'da gol atsa ona da sevinirdim :) Ama iki takımda gol atamadı ve sonuç 0-0'la bitti. Olsun. Zaten sona doğru dedim muhtemelen böyle bitecek diye ve öyle de bitti. Çünkü hem bin kere maşaAllah İran'ın kalecisi muhteşemdi, duvar gibiydi mübarek. Yani İran'ın savunması Belçika'nın da saldırıları güzeldi. Ama Belçika'nın savunması da güzeldi, her ne kadar İran'ın ki kadar olmasa da (yani bana öyle geldi). Ama sanki bir ara İran da iyi hücuma kalktı. Hatta o gol olan ama ofsayt olduğu için silinen gol de müthişti İran'ın. Orada nasıl oyun yaptılar ama... :) Neyse bahsedeceğim şeyler bu kadardı, sağlıcakla kalın. Hayırlı geceleriniz olsun inşaAllah. Ha bu arada inşaAllah iki takımda gruptan çıkar ve dünya kupasında bayağı ilerlerler. Amiin. Minik bir şey daha... İran, İspanya, Belçika (şimdilik bunları biliyorum) bu üç ülke inşaAllah dünya kupasında güzel yerlere gelirler. Çünkü asıl bu ülkeler hak ediyor o kupayı... 22/06/2026
Çocukken yeterince görülmediğini hisseden çocuklar, büyüdüklerinde başkalarına kendilerinden fazlasını vermeye başlar. Sürekli destek olan, sorun çözen ve herkese yetişmeye çalışan kişi olurlar. Çünkü derinlerde bir yerde, bir gün birinin de onlar için aynı şeyi yapmasını beklerler. Aslında başkalarına verdikleri şey, bir zamanlar kendilerinin ihtiyaç duyduğu şeydir
1000Kitap
Merhaba sevgili ebeveynler, bugün babalar günü... Instagram da nereye bakarsanız mutlu aile fotoğrafları rengarenk kutlamalar vs görüyorsunuz. Evet herşey çok güzel. Fakat hep özel günlerde annesi / babası olmayan evlatlarımızı düşünmüşümdür. Onların hissettiği eksikliği, yalnızlığı ve burukluğu... Empati kurmadan geçemiyorum. Ve bir çocuk gelişimci olarak onlara nasıl destek olacağımızı, onları bugünlerde nasıl mutlu edeceğimizi düşünüyorum. Bu konuda ne yapacağını bilemeyen ebeveynlerimiz olduğunu da biliyorum. Yalnız değilsiniz... Sizi anlayan ve duygularınızı görebilen birçok insan ve meslektaşım var.
Çocukken yaşanan ve unutulmayan kötü anıların anlatıldığı bir akım varmış. Ben pozitif bir versiyonunu paylaşmak istiyorum Zorbalandığımda veya dışlandığımda yanıma gelen ve bana destek olan Cansu 🫠 Sana cevap verip sohbet ilerletemeyecek kadar utangaçtım ancak zor anlarımda hep bana destek oldun. Tam da benden beklenecek kadar sessiz bir teşekkür olarak oyuncak bebeğimin adını Cansu koymuştum, iyi ki vardın, umarım şu an çok mutlusundur 🫶🏻 Soyadını bile hatırlamıyorum ama seninle tekrar karşılaşmak isterdim 🫶🏻
Duygu ve Düşünce