Bu dünya, akıp giden bir nehir... Hiç kimseyi kendi içinde tutmayan, herkesi yolcu eden bir konak...Musibetler namına hiçbir şey fazla önemsenmeye layık değildir.
Martin Luther King Jr. 1967'de yoldaşı olduğu insan hakları liderlerini, "Nefret bir insanın taşıyamayacağı kadar büyük bir yüktür," diyerek uyarmıştır. Oysa herkesten çok onların, karşılaştıkları nefrete nefretle karşılık verme hakkı vardı. Aynı şey öfke için de geçerlidir. Hatta tüm aşırı duygular için de... Bunların tamamı zehirli yakıtlardır. Şüphesiz dünyada bunlardan oldukça fazla mevcuttur ama hiçbiri, beraberinde bizlerden götürdüklerine değmez.