Dés vu

Dés vu
@desvu
Öğretmen
Batman, 23 Temmuz
1149 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Altın, ona sahip olanın hepimiz üzerinde hâkimiyet kurması dışında, hiçbir anlam taşımaz. O olmasaydı, özgür olurduk.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hepiniz sırtınızda kamçı şaklatanlardan nefret ediyorsunuz; ama kamçı darbelerinin inmesini emredenden etmiyorsunuz. Viski boğazınızı kaşıyabilir; lakin nefret yüreğinizi daha fazla kaşır. Keşke nefret etmeyi becerebilseydiniz.
Sayfa 78·Kitabı okudu
...kendimizi ondan kurtarma şansımızın bir örümceğin ağına düşen bir sineğinki kadar az olduğu bu korkunç güç, iktidar, bizi parçalıyor ve çocuk doğuramayan kadınlar gibi kısırlaştırıyor. İktidarı sürekli içimizde hissediyoruz; ateş gibi yakıp kavuruyor bizi.
Sayfa 60·Kitabı okudu
İktidarın kötü olduğuna, çünkü bize boşluktan başka bir şey sunmadığına ve bizi aptala çevirdiğine inanıyorum.
Sayfa 57·Kitabı okudu
- Bizim derinliklerimizde de, her şeye rağmen, iktidarın dokunamadığı, tertemiz kalmış, kendini bizim bile bulamayacağımız kadar derinlere gizlediğinden yok etmeyi beceremediğimiz bir şeyler olmalı. - Buna belki ruh denebilir,... lakin iktidar da bu ruhu yaratandır ve onun sahibidir.
Sayfa 55·Kitabı okudu