Felsefe ve Duygu
"Dadi-Bidad, benim yarıma söyle..." diyor, sen devamını getir...
Felsefe-Düşünce
İyiyim ama (....) devamını sen getir
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
isterdim toprağıma bir sır dikeyim filiz versin çok sevince boğulmasın az sevince küsmesin sessizce büyüsün kimseye görünmesin isterdim yanlış söylensin kelimeler doğrusu fazla keskin ben kırılmak kadar özgürüm hiçbir insan değil isterdim yağmur yorulsun biz yürüyelim göğe bakmayı unutursam omzuma dokun hayal kurdukça yan yana uyandıkça uzak düşmeyelim isterdim isterdim ama nokta kadar yorulurum devamını sen getir
Alıntı
45000
isterdim toprağıma bir sır dikeyim filiz versin çok sevince boğulmasın az sevince küsmesin sessizce büyüsün kimseye görünmesin isterdim yanlış söylensin kelimeler doğrusu fazla keskin ben kırılmak kadar özgürüm hiçbir insan değil isterdim yağmur yorulsun biz yürüyelim göğe bakmayı unutursam omzuma dokun hayal kurdukça yan yana uyandıkça uzak düşmeyelim isterdim isterdim ama nokta kadar yorulurum devamını sen getir
Yorum olarak yazdım ama birçok şey söylemek istediğimden yorumda kısa kestim. Öncelikle mesleği seçmemin tek sebebi vardı. Bu da izlediğim Pokemon animesindeki bir karakter sebebiyleydi. Neden en sevdiğim karakter olduğunu yıllar geçmesine rağmen hala neden sadece onun filmlerini izlediğimi anlayacaktım. Mewtwo her şeyin sebebiydi. Mesleğimle dümdüz bağlantısı vardı. Diğer bir diyeceğim şey kesinlikle doktora gitmem gerektiğiydi. Tamam bu 18 yaşımda kendi başıma mümkün olsa bile hayatımı kurtarırdı kabul ediyorum. Çok ciddi bir rahatsızlığım var. Bu rahatsızlık belki bir gün ölümüme bile sebebiyet verecek kadar ciddi bir rahatsızlık. Aslında çok önemsenmiyor ve medyanın ciddi anlamda bunu pompalaması yüzünden herkes kendinde var zannetse de pek olmayan bir rahatsızlık. Bir gün sırf bu yüzden kendim öldürme durumum olabilir maalesef ve geçecek bir şey de değil. Okumak istediğin o bilim kitaplarını oku. Bırak anlama ama oku. Nelerin ilgini çekeceğini tahmin bile edemezsin. Sana birçok kapı açacak bu. Yaşamın boyunca seni anlayacak insanlar olmayacak asla. Maalesef gerçek bu. Yine de kafanda kurduğun o dilekler gerçekleşecek inanılmaz şekilde ama istediğin gibi olamayacak. Öyle insanlar tanıyacaksın ki her şey değişecek. Yaşam dolusun ufaklık ama o doluluk geçecek. Artık ölümü arzulayan bir birey haline geleceksin. İntihar eden insanları derinden anlayacaksın. Ne yazık ki artık yaşam sana yük gelecek ve bir gün intihar etmeye çok yaklaşacaksın. Daha sonra bu fırsatın olacak ve kendini tutmak için her şeyi yapacaksın. İnan bana değip değmeyeceğini ben de bilmiyorum ama İngilizce ile çok uğraşmamanı ve istediğin o dilleri öğrenmeni tavsiye ederim sana. En azından bir iki dili halletmiş olursun. Senin gibi düşünen kimse yok bunu unutma. Kimse olaya senin gibi bakmayacak
Gönderi kullanım dışı
Devamını getir..
“ Birileri gelir duvar örersin, birileri gider duvar örersin bu böyle devam eder ve sen kendi ellerinle oluşturduğun o labirentde…