"Sekiz yıl sonra otuz iki yaşında olacaktı ve belki yeni bir hayata başlayabilecekti! Ama ne için yaşayacaktı ki ? Görünürde bir sebep var mıydı ? Ama eskiden olsa, varlığını bir düşünce için, bir umut ve hatta hayal için bile olsa binlerce kez feda etmeye hazır olurdu. Sadece var olmakla yetinmemişti ki o; hep daha fazlasını istemişti. Belki de yalnızca isteklerinin gücüydü kendisini diğerlerinden daha ayrıcalıklı saymasına sebep olan."