"Sekiz yıl sonra otuz iki yaşında olacaktı ve belki yeni bir hayata başlayabilecekti! Ama ne için yaşayacaktı ki ? Görünürde bir sebep var mıydı ? Ama eskiden olsa, varlığını bir düşünce için, bir umut ve hatta hayal için bile olsa binlerce kez feda etmeye hazır olurdu. Sadece var olmakla yetinmemişti ki o; hep daha fazlasını istemişti. Belki de yalnızca isteklerinin gücüydü kendisini diğerlerinden daha ayrıcalıklı saymasına sebep olan."
"İnsan yanında biri olmazsa delirir.Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun. Sana bir şey diyeyim mi ? İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."