Son kısımda kitaptan baya etkilendim. George'un yaşadığı çaresizlik Candy'nin (köpeği konusunda) yaşadığı çaresizlik ile aynıydı. Bu bağdaşımı çok sevdim. Olmayacağını bile bile kendilerine ait bir toprak hayali kurmaları.. özgürlük boyunlarındaki tek yama. Ve son olarak Lennie bu dünya senin için fazla kirli o yüzden George'un yaptığı şeyi sonuna kadar destekliyorum. Yani hoş kitaptı