Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir,o kadar.Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerimin çoğunluk olarak onu beğeniyor ve beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez.
Halbuki güzelliği içlerinde hisseden insanlardan olsalardı, o parlayan gözlerin ve hararetlenmiş yüzün, gencin aşkla ilk tanışmasının belirtisi olduğunu anlayabilirlerdi.