Sert bir anlatımı var yazarın. Özellikle bir yerde boğazıma yumruğu vurdu ve uzun süre de kalkmadı o yumruk. Çoğu Türk hatta yabancı yazarın yapamayacağı sertlikte sahneleri var. Bir aksiyon filmi havasında gidiyor. Bazı tabulara da dokunuşları var ufaktan ya da hissettirmeden. Ama ben beğendim. Sadece çay ve kahve molası vererek bir günde bitirdim. Bilmeceleri seven, sürprizlerden hoşlanan herkese de tavsiye ederim.
M4Y4Ş. Yüksel Yılmaz · Destek Yayınları · 201644 okunma
Büyük beklentiler ile başlayıp hayal kırıklıkları ile sonlandırdığım kitaplardan biri. Açıkçası o kadar ilgimi çeken bir hikayeydi ki başlangıçta keşke o şekilde devam etseydi dedim durdum.