Sanırım herkesin birkaç yüzü var. Kimileri maskelerinin birini kullanır sürekli. Doğal olarak kirlenir, kırış kırış olur. Bunlar tutumlu insanlardır. Bir başka grupta olanlar kendi nesli için saklar onları. Bir kısmı da yüz değiştirir. Ama yaşlandıklarında bu maskenin son maskeleri olduğunu, kısa zamanda kullanılmaktan bozulacağını anlarlar. İşte o zaman son maskelerinin altından gerçek yüzleri ortaya çıkar.
Sadece ölüm yalan söylemez. Ölüm geldi mi, bütün kuruntuları yok eder. Biz ölümün çocuğuyuz. Dünyanın aldatmacalarından bizi ölüm kurtarır. Hayatın içinden bize seslenir, yanına çağırır.