Her zaman kitap okuyan biriydim, çok fazla okurdum, özellikle de romantik konulu, o klasik sonsuza dek mutlu yaşadılar türü kitapların bağımlısıydım. Lori eskiden ucuz bir kitap zevkim olduğunu söyleyerek benimle durmamadan dalga geçerdi ama kimin umrundaydı. En azından onunki gibi gösterişli bir kitap zevkim yoktu ve bazen tek istediğim… Sanırım, hayattan kaçmaktı. Gözlerimi açmak için gerçek hayat sorunlarıyla uğraşılan bir dünyaya ya da bambaşka, büsbütün gerçeküstü bir dünyaya balıklama dalmak. Perilerle mücadele edilen ya da vampir klanlarıyla dolaştığın bir dünyaya. Yeni şeyler deneyimlemek, her zaman ama her zaman, o son sayfaya tatmin olmuş hissederek ulaşmak istiyordum.
Çünkü bazen sonsuza kadar mutlu yaşadılar olayı sadece okuduğum kitaplarda oluyordu.