gül

Bazen boş, sessiz bir eve gitmek bana eti, derisi olmayan kemikleri hatırlatıyor diye düşündüm. Sadece ev. İçi boş.
Sayfa 77 - DEX·Kitabı okudu
Reklam
Her zaman kitap okuyan biriydim, çok fazla okurdum, özellikle de romantik konulu, o klasik sonsuza dek mutlu yaşadılar türü kitapların bağımlısıydım. Lori eskiden ucuz bir kitap zevkim olduğunu söyleyerek benimle durmamadan dalga geçerdi ama kimin umrundaydı. En azından onunki gibi gösterişli bir kitap zevkim yoktu ve bazen tek istediğim… Sanırım, hayattan kaçmaktı. Gözlerimi açmak için gerçek hayat sorunlarıyla uğraşılan bir dünyaya ya da bambaşka, büsbütün gerçeküstü bir dünyaya balıklama dalmak. Perilerle mücadele edilen ya da vampir klanlarıyla dolaştığın bir dünyaya. Yeni şeyler deneyimlemek, her zaman ama her zaman, o son sayfaya tatmin olmuş hissederek ulaşmak istiyordum. Çünkü bazen sonsuza kadar mutlu yaşadılar olayı sadece okuduğum kitaplarda oluyordu.
Sayfa 20 - DEX·Kitabı okudu

gül

, bir kitap okudu
7/10
·142 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2025 00:00
·
2025 17. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma
Meşhurdur, son pişmanlık fayda vermez.
Sayfa 136 - TİB Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Saf olmayan bir aşkın ne zaman kesilmeye kalkışılırsa şefkatsiz bir kine dönüşmesi doğaldır.
Sayfa 90 - TİB Kültür Yayınları·Kitabı okudu