Gülüyorsun, ama unutma, ölüm döşeğinde resimleri yapılmış ya da ölürken yüce laflar söylemiş o kadar çok insan var ki, ben... evet ben, can çekişme sırasında insanın kendi varlığının üstüne yükseldiğine safça inanıyordum.
Kış, saadetimizi tamamlamak için geliyor. Bahar, aşkımızı tazelemek için. Yaz, damarlarımızdaki çalışma arzusuna biraz tembellik, güneş ve kudret doldurmak için.