dicle

dicle
@diclebicer
diyetisyen
istanbul/samsun
istanbul, 23 Ocak
412 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Gülüyorsun, ama unutma, ölüm döşeğinde resimleri yapılmış ya da ölürken yüce laflar söylemiş o kadar çok insan var ki, ben... evet ben, can çekişme sırasında insanın kendi varlığının üstüne yükseldiğine safça inanıyordum.
Sayfa 217·Kitabı okudu
Reklam
Hayatım, beni gerçekten kaygılandırmaya başlamıştı. Yoksa sadece bir dış görünüş müydüm ben?
Sayfa 133·Kitabı okudu
Onda en sevdiğim şey, görünüşünün en önemsiz çizgisine bile gösterdiği o sert ve güçlü bağlılıktı.
Sayfa 97·Kitabı okudu
-İnsan, dedi, aslını unutmamalıdır.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Kış, saadetimizi tamamlamak için geliyor. Bahar, aşkımızı tazelemek için. Yaz, damarlarımızdaki çalışma arzusuna biraz tembellik, güneş ve kudret doldurmak için.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam