Ölü insanın ana özelliği hissiz-liktir; cehalet ve (buna ilave olarak) unutkanlık veya unutma imkânı, canlı olan bizleri neredeyse bütün mümkün deneyimler (veya ilişkiler) açısından benzer bir hissizliğe indirger. Bizi etkilemeyen, bizi ilgilendirmeyen her şey açısından ölüyüz. Ay'da olanları kastetmiyorum, kendi evimizde, gözümüzün önünde olanlar açısından bile böyleyiz. Her gün kendi yakın insani alanımızda meydana gelen sayısız olaydan sadece birkaçını, birkaç düzinesini biliyoruz, onları da genelde dolaylı olarak, haberler aracılığıyla öğreniyoruz. Dünyada konuşulan 3.000 dilden sadece birini biliyoruz, onu da kötü kullanıyoruz.
Biyolojik olarak ölmek, zaten içinde bulduğumuz bir durumun mükemmelleşmiş halidir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalan söylemek gerçekten lanetli bir alışkanlık; bizler sadece sözle insan olabiliyoruz, sadece sözle birbirimizle ilişki kurabiliyoruz. Bence yalan söyleme, daha ilk belirtilerini gösterir göstermez ve kişiyi esir almaya başladığında şiddetle mücadele edilmesi gereken bir yatkınlıktır.