Diyar

Diyar
@dikartal
İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkuyor. Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye layık görmediği için. Düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için. Konuşmaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için. Duygularını ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktuğu için. Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için. Unutulmaktan korkuyor, dünyaya birşey vermediği için. Ve ölmekten korkuyor aslında yaşamayı bilmediği için. William Shakespeare
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘Yeni bir insan tanımaya gücüm yok.Yeni bir kitap okumak daha iyi fikir.’
Hayat ve İnsan
kitap isteyeceğim, sepetime mutlaka eklemem gereken bir kitap..
Önemsedikçe, önemsizleştirenlerden uzaklaş.

Diyar

, bir kitap okudu
8/10
·216 syf.·
2023 6. kitabı
Caner Yaman
7.9/10 · 1.314 okunma