Dünyaya geldik ve bir hiçliğin ortasında bulduk kendimizi. Evet, büyüdük, çalıştık, eğlendik, nadir de olsa mutlu olduk ama yaşadıklarımızın hepsi bir hiç olacak. Ve bir hiçliğin içerisinde yaşadığımızı bilmek, insan ruhuna vurulmuş en büyük darbedir.
"Aşk insan bedenine, bir kadının güzelliğine, bir erkeğin gücüne indirgenemeyecek kadar derin ve anlamlıdır. Dünyevi beklentilerle, tutkularla ve ihtiraslarla tarif ettiğimiz his, aşk değildir.
Aşk, yaratılanı sevmektir yaratandan ötürü..."
“Saf çocukluk halinizden geriye yüzünüzde ‘memur gülüşü’, dudaklarınızda ‘gammaz öpüşü’ kalır. Öptüğünüz yer kirlenir, güldüğünüz zaman herkes incinir. Elinizde etrafı yeşil dantelli beyaz bir mendil de yoksa temizleyemezsiniz hiçbir yerinizi.