Unutma kendini bilebilirsin ve bu bilgi de yeterlidir. Oysa başkalarını ve diğer her şeyi bilemezsin. Kendin dışındakini bilmeye karşı dikkatli ol, yoksa bu varsayılan bilgi kendilerini bilenlerin yaşamlarını boğar. Bilen kendini bilebilir bu da onun sınırıdır. Benim ötemde olana dair getirdiğim döngüsel, zekice yorumları kestim attım kendimden. Ne olduğumu bilmeden, yalnızca olduğumu bilene dek özüme kadar kesip atıyorum.