Kaçmaya çalıştığımız şeyin zıttına hangimiz yakalanmadık? Hangimiz şurayı geçtikten sonra düzelecek diyerek yeni berbat yollar yaratmadık?
Hangi birimiz kendimize bile söylemeye utanacağımız şeyler yaşamadık ya da yaşatmadık?
Hangimiz sevmedik?
Her yerde aynı hikayenin farklı versiyonları var.
Zaman değişiyor, oyuncular değişiyor, konular, evrenler, kimlikler ve bedenler değişiyor. Ama yaşananlar o kadar aynı ki.. En iyi tanımamız gereken kişiyi tanımadan, kimi tanıyabiliriz tüm izleriyle, kusurları ve güzellikleriyle?
Her bir insan, her bir olay bize aynadır. Dışarıya bakıp içeriyi görmek için bir portal gibi. Dikkatli bakınca kendi içimizde buluyoruz kendimizi.
Kendimi bilmeden kimi bilebilirim? Kendimi sevmeden kimi sevebilirim?
Kendine acımasız olana merhametli demeye gönlümüz nasıl elveriyor?
Kendine verdiği sözleri tutmayan birine sözünün eri diyebilir miyiz?
Kendine yalanlar söyleyene nasıl dürüst deriz?
Kendini bulana kadar yürü.. Ol'duğun yere bak sadece. Yaşanmış olanla ve yaşanacak olanla değil. Kendinle yürü..