dila

dila
@dilaan1
Hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik.Hepimiz büyüktük, büyük ve hüzünlü..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mümkün olsaydı keşke seçebilmek doğduğun toprakları, mümkün olsaydı keşke silebilmek ön yargıları, değiştirebilmek yazgıyı ...