dila

dila
@dilaan1
hissetmek çok farklıydı. özellikle hayalini kurduğumuz bir şeyi tam kalbinizde hissetmek bambaşkaydı...
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Deli kadınlar iyidir; Çünkü ne kahkahaları tutsak, Ne gözyaşları sınırlı, Ne arzuları mahpus, Ne öfkeleri prangalıdır.
Ölmek istiyorum. Güzel kalmak için yapabileceğim tek hareket bu.
ölüyüm çoktan ,bir baksana gözlerime gör , içindeki o cam kırıklarını
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda...