dila

dila
@dilaan1
Ölmek istiyorum. Güzel kalmak için yapabileceğim tek hareket bu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ölüyüm çoktan ,bir baksana gözlerime gör , içindeki o cam kırıklarını
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda...
Geçmişinden soğuyorsun İnandıklarından soğuyorsun Baktığın yüzlerden soğuyorsun İçine bile bakamiyorsun artık, Dünya inandığın o yitik cennet değil...
Alıntı
Sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. İlk önce bunu yaparlar..Sana ruhumu açmadan önce bil ki incinebilirim demek için..Çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni.
Alıntı