dila

“Göreceksiniz ya, ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sen olmasan bisikletimde olmazdı.”
“Ama bir yarayı sevdiğin zaman iyileşmesine nasıl izin verirsin? Bir tümörü sevdiysen eğer seni öldürmesine izin vermelisin.”
“Birinin onu düşündüğünü bilmesine sigaradan daha çok ihtiyacı var.”
“Ve ölülere kaçtın,” diye fısıldadı. “Biraz olsun canlı hissedebilmek için.”