Kitabı çok beğenemedim. Olaylar birbirinden kopuk ilerliyor hissi yarattı.İnce olduğu için çabuk bitiyor ama kitap o kadar akıcı değil.Kitabın konusu farklı olması açısından güzeldi. Eğer bu kitapla başka kitap arasında kalırsanız diğer kitabı alabilirsiniz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel bir olay örgüsü vardı. Bazı yerlerde ters köşe yapabiliyordu. Ama gerilim kitaplarına Grange ile başladıysanız çok şaşıracağınız bir durum olmayacak