Kitabı çok beğenemedim. Olaylar birbirinden kopuk ilerliyor hissi yarattı.İnce olduğu için çabuk bitiyor ama kitap o kadar akıcı değil.Kitabın konusu farklı olması açısından güzeldi. Eğer bu kitapla başka kitap arasında kalırsanız diğer kitabı alabilirsiniz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel bir olay örgüsü vardı. Bazı yerlerde ters köşe yapabiliyordu. Ama gerilim kitaplarına Grange ile başladıysanız çok şaşıracağınız bir durum olmayacak
'Homo homini lupus' insan insanın kurdudur demek bu söz Thomas Hobbes tarafından söylenmiştir. Kitabı okurken kafamda hep bu söz dolandı. Golding harika bir şekilde insan çözümlemesi yaptığını düşünüyorum. Kitabı çocuklar üzerinden kurgulamasının nedeni de insanlığımızın yüzümüze çarpmasını sağlamak bence. Kitaptaki her karakterde yaşadığıömız toplumu dünyayı eleştirme fırsatı buluyoruz. Kitap sıkı bir okur değilseniz bence ilk başta sizi biraz sıkabilir ama ilerleyen sayfalarda kitabın büyüsüne kapıldığınızı hissedeceksiniz. Bu benim ilk inceleme yazım umarım Sİneklerin Tanrısı romanını beğenirsiniz