Dîlan

Dîlan
@dilancark
*
İki kişilik yalnızlık yaşamak istemiyorum
1000k
Reklam
Eğer kimseye bir şey söylemezsen o şey hiç olmamış sayılırdı.
1000k
Nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırıınızı sorup, “ iyiyim,” demenizi beklemeleridir.
1000k