Bir gün yorulduğumun farkına varmaktan korkuyorum. Acı çektiğimin farkına varmaktan korkuyorum. Çünkü insanı bitiren farkına varmaktır, farkındalıklarıdır.
Bazen düşünürüm, ne kadar garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?