Dilan Kaya

Dilan Kaya
@dilanky
Ümit kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır..
“Neyse ki yarın var,Umutların en sevdiği gün.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hüzünler,başkalarının hüznüyle kıyaslandıkça hafifler.
“Mutlu olduğun sürece fakir olmak utanılacak bir şey değildir”

Dilan Kaya

, bir kitabı okumaya başladı
Mecit Ömür Öztürk
8.9/10 · 10,2bin okunma