İnsan bir şey yapmalı, öyle bir şey ki...
Yoksa Hiçbir şey yapmamalı.
Düşünüyorum
Elimizden ne yapmak gelir? Hiç!..
Milyonlarca senelik dünyada en eski şey yirmi bin yaşında...
Bu bile biraz palavralı bir rakam...
"Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim.
''Kımıldamadan, saatler boyu duvara bakıyordum. Çevremde konuşulduğunu işitiyordum. Her şeyi anlıyor, ama karşılık vermek istemiyordum. Konuşmak istemiyordum. Göklere uçmaktan başka isteğim yoktu.''