Maalesef ki beğenemediğim ve yarım bırakmak zorunda olduğum bir kitap oldu. Mitolojiye ilgi duyan bir insanım lakin bu kitapta mitolojik olarak tek unsur karakterler ve isimleri. Gelişen olaylar, Kirke'nin aklından geçenler ve diyaloglar o kadar 21. yüzyıl ağzıyla anlatılmış ki dayanamadım. yunan mitolojisine saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Kitabı sesli dinlerken o kadar çok dikkatim dağıldı ki yarım bırakmaktan başka seçeneğim kalmadı.