Dilara Çiftcier

Dilara Çiftcier

, bir kitabı yarım bıraktı
Nele Neuhaus
8.3/10 · 162 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur."
Sayfa 111·Kitabı okudu
"Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, Sen sevdiğin için güzel olur o."
"Her şey bu kadar çabuk oluyordu işte. Yanlış bir adım, yanlış bir kişiyle yanlış bir karşılaşma her şeyi bir anda değiştirebiliyordu."
"Ama sanırım nereye gidersem gideyim birilerini özlerim."